poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Rodział 9 * Chyba ci trochę sufit spadł na głowę

   -Leon?... Jak to "przyszedłeś po rzeczy"?!
   -Normalnie. Wyprowadzam się. Nie mogę z tobą dłużej mieszkać wiedząc, że podoba ci się Diego.
   -LEON! Z Diego nic mnie nie łączy! Obrażasz się jak dziecko, a masz 19 lat!
   -Ułóż sobie życie z Diego, bo jak ja do ciebie przyjeżdżam, to każesz mi jechać przez jakieś durne wyrzuty sumienia. Chłopak mieszka obok ciebie, będziecie się często widywać.
   -LEON. JA. NIE. KOCHAM. DIEGO!!!
   -Mieszkacie obok siebie na pewno wam wyjdzie
-Ale Leon ja kocham tylko ciebie
- Violetta wolę być pewny ,że nie będziemy cierpieć ze swojego powodu
- Leon wiem ,że ja będę cierpieć bez ciebie
- Violetta posłuchaj mnie nie chce by ON nam utrudniał życie
- Ale Leon nasza miłość miała trwać, a nie przerywać się przez Diego
- Violu .. Popatrz prawdzie w oczy . Było nam trudno z nim na karku i teraz też będzie
- Ty po protu nie chce spróbować , a przepraszam ty w ogóle nie chcesz
- Kocham cię jak idiota wiesz przecież
- Tak to zostaw te manatki i chodźmy na miasto
- To nie wygląda tak prosto . Nie mogę przyjechać na ostatnią chwile . Obiecałem ,że pomogę im z przedstawieniem , a poza tym idę na casting .
- Ah . no tak . Będę trzymać kciuki . Pocałowałam go w policzek .
- Violu , ale to nie zmienia faktu ,że powinniśmy odetchnąć
- W sumie to dobra decyzja . Ty to masz łeb Leon !
Przybiliśmy sobie piątkę , ale to dziwne uczucie . Obchodziłam się z nim jak z kumple , który jeszcze chwilę temu był moi chłopakiem .
- Napiszemy razem piosenkę ? - zapytał
- Oczywiście powiedziałam ,że pomogę to tak będzie - uśmiechnęłam się do niego -
Na szczęście wzięłam swój keyboard
- Mam już część słów
- Pokaż - zerknęłam na kartkę byłam pod wrażeniem słowa były bardzo piękne i na dodatek były o naszej miłości

Nuestro Camino

Quiero mirarte
Quiero sonarte
Vivir contigo cada instante
Quiero abrazarte
Quiero besarte
Quiero tenerte junto a mi
Pues amor es lo que siento.
Eres todo para mi.

-
Leon są bardzo ładne , teraz dopracujmy zwrotki i dokończy refren - uśmiechnęłam się
- Dobra
Zaczęliśmy tworzyć muzykę i dopisywać słowa , aż powstała cała piosenka


Tanto tiempo caminando junto a ti
Aun recuerdo el día en que te conocí
El amor en mi nació tu sonrisa me enseno
Tras las nubes siempre va a estar el sol

Te confieso que sin ti no se seguir.
Luz en el camino tu eres para mi.
Desde que mi alma te vio.
Tu dulzura me envolvió.
Si estoy contigo se detiene el reloj.

Lo sentimos los dos el corazón nos hablo
Y al oído suave nos susurro


Quiero mirarte
Quiero sonarte
Vivir contigo cada instante
Quiero abrazarte
Quiero besarte
Quiero tenerte junto a mi
Pues amor es lo que siento.
Eres todo para mi.

Quiero mirarte
Quiero sonarte
Vivir contigo cada instante
Quiero abrazarte
Quiero besarte
Quiero tenerte junto a mi
Tu eres lo que necesito.
Pues lo que siento es

Amor

En tus ojos veo el mundo de color.
En tus brazos descubrí yo el amor.
Vera en mi ella lo mismo?
Querrá el estar conmigo?
Dime que tu lates por mi también

Lo sentimos los dos el corazón nos hablo
Y al oído suave nos susurro

Quiero mirarte
Quiero sonarte
Vivir contigo cada instante
Quiero abrazarte
Quiero besarte
Quiero tenerte junto a mi
Pues amor es lo que siento.
Eres todo para mi.

Quiero mirarte
Quiero sonarte
Vivir contigo cada instante
Quiero abrazarte
Quiero besarte
Quiero tenerte junto a mi
Pues amor es lo que siento
Eres todo para mi


Quiero mirarte
Quiero sonarte
Vivir contigo cada instante
Quiero abrazarte
Quiero besarte
Quiero tenerte junto a mi
Tu eres lo que necesito.
Pues lo que siento es

Amor

- Jesteśmy świetni - Powiedziałam zadowolona
- Dobry z nas duet
- Nie zastąpiony
- Violu ja...
Ale Leon nie mógł dokończyć bo ktoś nagle zaczął śpiewać pod moim oknem


Escucha y siente
Sube el volumen vas a
Enloquecer, enloquecer, enloquecer, Oh...

Entiende y siente
De corazónes rotos
Soy el rei, yo soy el rei, soy el rei Oh...

Escucha mi canción

Haz lo que te dicta el corazón

y en mi ritmo ponte a bailar
Esto es especial
- O nie to ten debil ! - krzyknął Leon
- Nie Leon tak niczego nie załatwisz
-On mi działa na nerwy
- Diego idź stąd !
- Kocham cię Violu
- Idź
-Wiem ,że ty mnie też kochasz
-Chyba ci trochę sufit spadł na głowę
- Nie oszukujmy się
- Ja wiem czego chcę Diego i tym czymś nie jesteś ty !
-A co może Leon
-Nie mieszaj się , okej ? -powiedział Leon
- Ok OK już cicho
-Nie będziesz mnie uciszał , jasne ?
-Yhm , jak słońce
Widać było ,że Diego zlewał na to co mówił Leon
- Diego idź już , ok?
- Ale ja wrócę
- A co to za groźba ? -Pytałam już poddenerwowana
- Ha przekonasz się
- Ja już nie mogę
Zamknęłam drzwi , a Leon już stał z torbą
-Leon przemyśl to
- Pa Violu
- Leon - zaczęłam płakać
Teraz to już nic nie miało sensu . Poszłam na spacer zdecydowałam ,że muszę się nawdychać powietrza bo czułam nie dotlenienie . Diego ciągle dręczył mnie wiadomościami
" kocham cię "
" Wrócę"
"Zobaczysz"
"Spodziewaj się mnie "
"Będę kiedy będziesz spała"
Zaczęłam płakać z bezsilności . Zastanawiałam się co zrobić . Biegłam by uciec od myśli .
Nagle wpadłam na kogoś . Czyżby Diego ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz