wtorek, 12 sierpnia 2014

Prolog

Stałam z przyjaciółmi przed studio ,już miałam do niego wchodzi kiedy dostałam sms-a Angie . "Violetta proszę przyjdż szybko do domu". Nawet nie zastanawiając sie przeprosiłam przyjaciół i pobiegłam do domu . Będąc na miejscu czyłam strach nie wiedziałam co Angie ważnego ma mi do powiedzenia . Na wejściu ujrzałam zaplakaną Olgę . Nikt nie odezwał się do mnie
- Angie a gdzie tata ? - zapytałam lekko zdenerwowana
-O to chodzi violu . - spuściła głowę i wskazała na kanapę .
Chciała przez to pokaza ,że mam usiąśc . Z doświadczenia wiem , że jak ktoś każe mi siadac nie wróży to nic dobrego .
-Dzisiaj gdy wyszłaś i nikogo nie było w domu twój tato i Ramallo pojechali na spotkanie biznesowe - przerwała widac ,że było to dla niej ciężkie . - Z prawej strony skrzyżowania wyjechała konieta ,która uczyła się jeździc . Ramallo próbował ją wyminąc ,ale z lewej strony również jechał samochów i wszystcy się zderzyli . - Angie zaczeła płakac - Violu twój tato nie żyje . Zginął z Ramallo na miejscu .
- Aleee?  - nie mogłam wydusic z siebie słowa - jakkk ?
Nie mogłam w to uwieżyc " Violu twój tato nie żyje " Jak to możliwe ? i co teraz ? Zaczęłam płakac .
- Ja wiem ,że to dla ciebie bardzo ciężka sytuacja jak dla wszystkich . Zostało nam już tylko jedno .. - do pokoju weszła Olga cała zapłakana .
-Wszystko gotowe .
-Angie co gotowe - dopytywałam się
-NIe chcę Violu by twoje życie tak wyglądało z tymi wspomnieniami . Ille ty tu wycierpiałaś . - Angie zaczełamówic jakby to ona była winna .
-Angie ale co ty mi chcesz powiedziec ? -coraz bardziej się denerwowałam
- Wylatujemy do Madrytu .
-Cooo ?! Ale Angie
- Chcę dla ciebie jak najlepiej
- Mówisz jak mój tato . Skończycie wszyscy ! Nie chcę opuszczac wszystkiego co udało mi sie tu zyskac .
- Nie chce dla ciebie źle Violu zrozum mi też jest ciężko . Nie będziemy w stanie utrzymac tak  wielkiego domu . Będziemy tu tylko we trzy . Pomyśl .
Zawachał się ,a między nami zapanowała cisza
-Dostałam tam propozycję dobrej pracy ...
- Kiedy byśmy wylecieli
- Jutro o 12;00
- Zgodzę się ,ale zewzględu na to ,że ty nalegasz
- Kocham cię
- Ja  ciebie też 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz