czwartek, 19 marca 2015

Wróciłam :)

Strasznie przepraszam ,że tyle czasu mnie nie było , ale zawsze działa to tak samo ' nauka " za dużo miała na głowie i nie pisałam teraz już wróciła , przynajmniej na trochę z kolejnymi rozdziałami i dalszą historią , mam nadzieję ,że nie straciłam czytelników i zachęcam ich do dalszego czytania . Przy okazji chcę podziękować  za wyświetlenia i za to ,że tak czujnie śledzicie mojego bloga . 
Zastanawiałam się nad dedykacjami przed rozdziałami , zgłaszajcie się w komentarzach . ;p Z góry dziękuję i pozdrawiam
                                                                Sana


3 komentarze:

  1. Hahah już myślałam, że nie wrócisz! Ale supcio... proszę o dedyk :) Martynka

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah już myślałam, że nie wrócisz! Ale supcio... proszę o dedyk :) Martynka

    OdpowiedzUsuń